PEAK FROST

 
För en vecka sedan klickade jag hem denna goding!
Ända sedan december har jag spanat på den ceriserosa, en sådan där underbart knallrosa färg. Men tänkte att jag skulle vänta tills jag sparat av två löner & efter flytten med dem inköpen för att ha råd. Men till inte en så stor förvåning så tog den ju slut i min storlek.. :P Så jag tog den i cerulean blue istället! Ville verkligen inte ha en svart för svart är en majoritetsfärg i garderoben ändå! Det är så fint med lite färg på kläderna ibland hihi.


Och sååå bra den sitter också! Perfekt passform och även fast den inte är så tjock så värmer den sjukt bra! När det var cirkus -12 grader så kunde jag ha en vanlig tunn tröja under utan att jag frös ett dugg. Men med märkesjackor så är ju dunet i bättre kvalitet så inte så konstigt egentligen :-)

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så snygg

2017-03-09 @ 12:54:53
URL: http://www.joannahalvardsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0