LEDIGT ÄR BÄST!

 
Typ såhär fint har vi haft det den här helgen! <3
Vädret blev inte som jag hoppades på, det har mestadels stormat som fasiken & snöregnat och i mitten av allt det så kunde blå himmel & strålande sol kika fram. Så himla konstigt väder. :P 
Men vi hade jätteroligt ändå & körde skoter, pimplade, fick besök av Filip Elias och Felicia som vi grillade hamburgare & gräddade våfflor med. ALL mat man steker upp & tillagar ute på en muurikka blir alltid godast! Mums! :D Vi har också bara myst i stugan med god mat & dryck, skellefteåmatch, bastu, bara mys!
Plus att helgen fick avrundas hemma hos pappa & Kicki när vi väl kom hem, supergod middag & hinna mysa med Viktor Matilda & lilla Vilma som också var där!

Det känns verkligen som att jag fastnar ibland, bara för att vardagen rullar på likadant varje vecka & jag inte har något speciellt eller nytt att berätta. Typ tråkigt haha.. Men samtidigt är jag väldigt nöjd med min tillvaro & hur tiden bara flyger fram! Det är mycket roligt som ligger framför en.. :-)

Ikväll väntar ett kvällspass på jobbet, ledig tisdag och då ska vi också till Åsele på middag & mys, journätter på onsdag & torsdag, sedan väntar min andra lediga helg med bl.a. en Skellefteresa! Ser verkligen fram emot att få rå om Sebbe & Sofia + gosa med deras nya lilla hundvalp.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0