ALL EVERYTHING PINK

 
Det är helt sjukt hur fort tiden rinner iväg! Man hänger knappt med i svängarna riktigt. Dagarna susar förbi med jobb & just denna vecka är jag så glad över att ha jobbat bara dagpass. Kvällarna har bara ägnats åt att mysa under en film framför serier, men det har som varit en vecka med lite ork & livsglädje. Träningen har också legat liiiiite på hyllan men när livet kommer emellan är det ingen idé att riktigt få någon ångest över det. Suget finns inom mig som f*n haha men har prioriterat en annan slags me-time :-)

Annars då? Jo, om ni kollar på bilden lite nogare så ser ni även mitt senaste och svindyra inköp! Tillslut slog jag till och beställde hem en iPhone 7 i rosa Tog med lite mer minne eftersom jag vet att jag kommer behöva det. Ni kanske inte vet att min 6s har haft sprucken skärm sedan jul & i lördags slutade den fungera helt. Det där med att gå utan mobiltelefon är inte roligt alls haha.. Men har överlevt utan att ha klagat någorlunda ;-) Köpte även till ett skal från fyndiq för ca 80kr. Det får duga så länge, saknar dock mitt plånboksskal med korthållare. Glömmer alltid att ta med mig plånboken nu när jag ska någonstans haha..


Innan ännu en jobbhelg så får jag vara ledig imorgon! håller alla tummar & tår att det blir minst lika fint väder som det varit idag! En massa gubbar ska besikta toan + elen i läggan så jag och Max ska hålla oss undan & utomhus till stor del ;-)
Just nu sitter jag och väntar på C, för sedan ska vi åka hem till hans mormor & morfar för lite kaffe + gosa med deras nya kattunge hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0