SVENSKT KOSTTILLSKOTT

Jag är en sådan som har lite svårt att få i mig proteiner så det räcker, & det är både de dagar jag tränar & har vilodagar. 
Då är det förhimla bra att det finns olika slags kosttillskott som man kan ta som hjälp på traven. Bara man köper det som är rätt, d.v.s. Förut körde jag på ett kvinnligt proteinpulver från Charlotte Perellis märke, men jag blev så less på smaken tillslut haha.. Sen vet jag inte om det hjälpte något.

I veckan fick jag hem Core Whey Protein i smak av vanilla milkshake. Det är vassleprotein som är rikt på BCAA och ger god återhämtning & muskeluppbyggnad. Den är också vänlig mot magar som är känsliga för laktos, vilket lär passa mig perfekt!

Jag provsmakade den imorse efter jag gick mogon-PW med Max och jag gillar den! Fräsch vaniljsmak, så jag tänker köra på den ett tag. Förhoppningsvis är den sådär bra för kropp & knopp som jag förväntar mig! :-)

Jag beställde den på Svenskt kosttillskott & i samma veva slängde jag i en hoodie från samma varumärke & en shaker. Inköp jag är supernöjd med, rosa i all ära förstås ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0