NEW THINGS ARE HAPPENING

Julen är bortstädad, tack & lov. Har fixat med det hela dagen & tvättade också igenom alla sängkläder, handdukar m.m. Det blev säkert fem tvättmaskiner innan jag blev klar haha :P Men gud så skönt det kändes i efterhand hihi. Plus en städad lägga, älskar den fräscha känslan!
Dock blir man så jäkla trött i efterhand, ser verkligen fram emot en helkväll i soffan. Gruvar väl lite inför att vara vaken inatt när det är Sverige-Kanada matchen, men den KAN man bara inte missa!! 


Hade lovat er tidigare att jag skulle berätta om eventuella förändringar inför det nya året. Det är väl en hel del, och kort sagt så är det så att jag och Christoffer ska flytta tillbaka till Lycksele om några månader. Jag börjar mitt nya jobb redan på måndag, vilket känns väldigt! Så då blir det att bo hemma hos mamma & pappa tills vi kan tillträda nya lägenheten om några månader & C också flyttar dit. Ser väl minst fram emot att bli särbo med C igen och känna stress över städflytt, packa i lådor m.m. Men man får väl sluta se det hela från det negativa, som många har så lätt till angående flera fronter :P Jag tror verkligen detta kommer bli toppen i slutändan.

Det är så mycket jag kan säga om detta beslut, men i så fall skulle jag skriva en hel novell vilket jag inte har så stor lust till haha. Men vi har båda två länge längtat tillbaka till inlandet, närmare våra familjer, närmare till vänner, närmare till fjället, stadsliv var inget som passade oss helt enkelt. Jag som varit så bombsäker på Örnsköldsvik hela mitt liv, jag har längtat hit sedan barnsben & nästan planerat hela min framtid omkring staden. Men tänka sig att livet inte blir som man tänkt sig alla gånger, jag trodde inte heller att jag skulle längta hem till Lycksele lika mycket som jag gjort. Det allra bästa är väl att jag och C vill samma saker & är ense om hur vi känner.

Kommer skriva mer om flytt & jobb hädanefter, but for now vet ni det stora hela.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0