LEDIGA DAGAR & HELGER

I helgen är jag och Christoffer i Åsele igen. Det blev enklast att ta mig till Lycksele härifrån eftersom pappa & Kicki är i Solberg i helgen & passerar här imorgon. Plus att vi fick familjemys på köpet :-) Gårkvällen bestod av god mat & ett glas rödtjut, massa prat, tittande i killarnas babyalbum, bara allmänt mysigt!

Och idag hade vi det såhär fint! Jag, Chrille och Filip körde skoter från Älgsjö till stugan, mötte upp deras föräldrar där & sedan hade vi en utedag i solen. Dagar man ska ta vara på är när solen är framme, helt klart! Lite D-vitamin skadar aldrig ;-) 

Ikväll har Filip gjort pizza åt oss till middag & nu bakar Elisabeth sockerkaka. Annars är det bara soffmys & jag känner mig astrött efter dagen. Som det ska vara kanske hehe.

Bjuppar på en selfie & önskar er alla en fin helg också! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0