I'M IN LOVE WITH THE SHAPE OF YOU

 
Haft en sååå mysig helg med C 
Ätit ute, tagit en fika på stan och samtidigt shoppat lite, flyttpackat & rensat en massa i lägenheten, varit utomhus, chillat & tittat på serier, och jag fick också ett par örhängen som tidig alla hjärtans dag-present! Från kollektionen Rock by Sweden, fick ju halsband armband och en ring av C i julklapp så nu är den lilla 'samlingen' komplett hihi. Vad jag blir bortskämd av min fina kille <3
 
Nedan kan ni se inköpen från helgen:


-En svart body, gillar verkligen snörningen på framsidan
-En vit bastisha
-En svart kortare tröja med fina detaljer vid sömmarna
Från bikbok


-Korallfärgat linne
-Svart tisha
Självklart är nike det enda som gäller för mina träninskläder hihi ;-)
Från Stadium

-En mobilhållare, min förra gick tillslut i graven så en ny behövdes verkligen! Hatar när man måste hålla i mobilen när man är på gymmet, det går ju inte:P
Från Clas Ohlson


NU däremot är jag supertaggad på en ny jobb-och träningsvecka!
Jobbar ett dagpass imorgon & direkt efteråt har jag planerat in ett ben-rumpa-mage-pass! :-)

Kommentarer
Postat av: Eleonora Adriana ♥

Fint :)

2017-02-05 @ 21:34:50
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0