FIND YOUR INSPIRATION

Hej där. Här sitter jag lika seg som vanligt när jag egentligen borde duscha, svettig & ofräsch som man är efter ett träningspass haha.. Idag blev det bröst-triceps-axlar + några övningar för magen. Körde väldigt hårt & tungt, det tog på som fan haha!! Bara nästan som igår då det blev ett väldigt drygt intervallpass uppdelat på crosstrainern 15 min och sedan löpbandet 15 min. Intensivt & nästan ingen vila alls = en döslut och svettig fanny som blev totalt röd i fejjan! :P
Sjukt vilken hatkärlek man har till träningen ibland hihi.

Idag har jag APT med jobbet kl 13 och sedan jobbar jag kvällspasset, snart snart snaaart är det ledig helg igen & denna helg kommer bjuda på såå mycket roliga saker! Med bra sällskap & roliga aktiviteter kan det inte bli annat än perfekt! <3
 
Från förra veckans intervallpass som var nästan lika jobbigt. Men ack så skönt det känns efteråt, det må jag ju säga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0