KNITTED


En del grejer har beställts hem & det mesta är inredning till lägenheten! Men denna tröja från nelly landade på ica igår & det blev kärlek vid första ögonkastet!
Så sjukt mysig, jag fullkomligt älskar stickat. Bara grejen att den är V-ringad där fram och har snörning på ryggen är såå fint!



 
En torsdagkväll då vi blivit bjuppade på middag av mamma och Per, plus monterat ihop vitrinskåpet & skänken som levererades hem idag! Har ju lovat lite lägenhetsbilder men dem kommer, jag looovar ;-) Min bloggtorka kan jag ju skylla litegrann på tycker jag hihi.
 
Annars så är jag mest bara glad & trivs med vardagen & tillvaron! Jag jobbar i helgen men det är som skitsamma, har ju en hel del att se fram emot; Umeåresa imorgon över dagen, nagelfix, födelsedag nästa helg, fixa frippan, ännu ett födelsedagspartej sedan i maj, i feel so happy!! ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0