EN BÄTTRE FREDAG

Jag hade en alldeles underbar dag i Umeå i fredags!
Dagar som den borde ske mycket oftare, verkligen!!
Fick låna en bil av pappa, så jag lämnade Lycksele vid 8-tiden på morgonen & var framme hos Josefine på Teg innan 10. Vi surrade ett tag innan vi promenerade in till stan & påbörjade shoppingdagen!


Efter bara två affärer så ville jag gå på Honeycomb & köpa frozen yoghurt, eftersom jag aldrig ätit det förut! Det var ett supermysigt ställe & ett roligt koncept med att välja vilka smaker på yoghurten man vill & dekorera hur man vill med strössel, godis & frukter. Det var sjuuukt gott i alla fall hihi!


Efter ett tag mötte Ellen upp oss för att shoppa med oss & det blev en hel del bra shopping! Både till lägenheten & lite kläder till mig själv ;-) Efter ett tag beslutade vi oss för att sätta oss på Nya konditoriet & ta en fika! Ett bra beslut, för hungriga hade vi hunnit bli. Och eftersom vi visste det skulle bli en rejäl middag så åt vi 'bara' smörgåsar.
Därefter promenerad vi hem till Jossan igen för att ta det lugnt en stund innan vi tog bilen för att hämta upp Jennelie efter jobbet.

Vi åkte direkt till Pinchos ute på Ålidhem där jag bokat bord! Som jag längtat efter denna mat, haha.. Sist jag åt där var ju i november. Men det är ju väldigt mäktig mat, man blir nog lätt less det om man äter där ofta!
Men vi åt & drack gott, pratade en massa, skrattade, tog fula kort på varandra, precis som det alltid är när vi ses! Underbart<3
 
Jag bestämde mig för att börja rulla hemåt efter vi ätit & jag släppt av dem. Förutsåg att det skulle kännas skönt att köra medan det fortfarande var ljsut ute + hinna landa hemma & ta det lugnt innan läggdags. Och hemresan var ju minst lika fin som morgonens, strålande sol! 
På bilden kan ni även se sneakpeak på en ny, vit kofta som jag köpte på gina + nya glajjor som köptes på H&M. Och förutom dem så köpte jag detta:
 
 Tvålpump & tandbortsglas i marmor, en kopparkruka & två tekoppar från lagerhaus.

En vit somrig blus från gina + en hoodie & svart basic tisha från H&M. Och så två vita linnen från gina som jag inte orkade visa upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0