LOVELY INTERIOR

 
Ett urplock utav inredningsbilder från min pinterest. Kan inte titta mig mätt på sådana bilder eftersom jag fullkomligt ÄLSKAR inredning! Vem gör inte det liksom?! ;-)

Men det kostar, jösses vad det irriterar haha. Hade jag fått flera tusen på kontot som en gåva hade jag till största delen spenderat pengarna på inredning. Och kanske lite kläder hihi. Är så mycket som jag fortfarande vill göra & ha i lägenheten. Men samtidigt känns det inte lönt att införa allting eftersom vi inte kommer bo kvar här superlänge...
Längtar väldigt mycket tills tiden är inne då vi köper vårat hus, renoverar, inreder, lever vårat liv där! Men som man brukar säga; den som väntar på något gott... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0