MYCKET ATT SE FRAM EMOT

En hel drös roliga saker som väntar under de kommande veckorna & framför allt månaderna!

 
- Snart åker jag till Umeå över en hel helg & umgås med bästbrudarna!! Vi har planerat så mycket kul som shopping, äta ute, inflyttningsfest, drinkar, ut & klubba, bakismyset haha, ser fram emot det så mycket! <3

- Har bokat in tid hos Sanna (på en ny salong där hon börjat) så jag ska få fräscht hår! Den känslan är väldigt oslagbar hihi.
 
- När tentan är gjord så har jag & mami planerat en helhelg när det passar. Hon var sugen på att komma hit, övernatta, äta ute, bara umgås! Kvalitetstid när den är som bäst :-)

- I början av december sätter vi oss i bilen och kör ner till Sandviken för att hälsa på Chrilles faster m familj! Såå längesedan vi hälsade på där nu, två år sedan?! SÅ glad att jag pratade ihop med Ulrica & fick ihop en långhelg. Plus i kanten att vi bl.a. får adventsmysa allihopen! :-)

- Julen detta år ska firas med mammas familj på julafton, och så pappas familj någon dag innan eller efter. Fyfasiken vad jag vill ha december, just för att det är så mysigt med julen! Allting med det är så bra - snön, alla tända ljus, glögg & pepparkakor, stämningen, att få umgås med mina familjer och alla hemvändare som kommer hem. 

- Nyår är osäkert för tillfället, planer har gått i kras & det känns mest drygt att försöka planera ihop något. Det blir nog lugnt & mysigt i år igen med C.

- Nästa år (tidigast, kan bli senare också) lär bjuda på något riktigt roligt, men det är hemligstämplat än så länge. När saker & ting är bestämt & klart till 100 så ska ni få veta mer.. ;-)

- Som alltid, min och Christoffers årsdag är alltid en favvodag! Middag, mys, få rå om varandra, helt underbart! och att vi varit med varandra i snart 5 år känns så fint! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0