LITE BEKÄNNELSER...

 
...Jag är ett äkta städfreak, dels för att jag måste städa ofta med tanke på våran jakthund som lossar mycket hår & drar in grus. Men kan störa mig på småsaker som jag måste rengöra eller plocka undan direkt! Och i samma veva kan jag t.ex. låta kläder ligga utspridda på sovrumsgolvet utan att orka göra något åt det. Haha..!
 
...Jag tycker inte det är så snyggt med killar som har tofs i håret, ni vet en sån där 'man bun'.
 
...Trots att jag alltid varit säker på vad jag vill göra med livet, så har jag INGEN aning om hur framtiden ser ut.
 
...Jag är ofta väldigt frusen av mig, är nästan vad vid att frysa jämt. Trots det så älskar jag att vara utomhus, leva lite vildmarksliv.
 
...Jag har så lätt för att ta åt mig, överanalysera saker, så fort någon i min närhet beter sig annorlunda så kan jag direkt tro att JAG har gjort något fel. Och det är något jag verkligen måste jobba på, för min egen skull.
 
...Jag har väldigt dålig hand om levande blommor, haha. Särskilt de som vi brukar ha ute på balkongen :P

...Det är så himla roligt att planera inför framtiden, tycker jag. Även om allting kanske inte blir av så är det ändå roligt liksom! Det ger mig en liten kick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0