BEING HAPPY IS A BLESSING

 
1 december & årets mysigaste månad har härmed landat! Och bra välkommen är den också!
Snön har hittat tillbaka men det är halkigt & lite plusgrader ute. Men trots det så har jag börjat få julkänslor. Lägenheten är julpyntad & nu ser jag fram emot en månad med att titta på gamla julkalendrar (och ge årets en chans), baka, dricka glögg, spela julmusik, slå in alla julklappar vi införskaffat, det ÄR verkligen bästa månaden på året! :-) 

 

Torsdag och jag är ledig, ännu en vecka har gått med jobb, träning, besök av pappa, bebismys m.m. Har försökt bocka av några 'måsten' idag eftersom jag jobbat en hel del senaste dagarna & inte hunnit med. Har även tränat bröst-triceps-axlar imorse & tagit en tupplur haha, heeelt slut! 
Om någon timma åker jag & Christoffer till Sandviken för att hälsa på hans faster m familj. Tjoho! Som jag längtat, längesedan sist! Ikväll ska vi alla se Saik-Brynäs matchen i Gävle och resten av helgen blir det adventsmys, en tripp till Ikea och Valbos shoppingcenter, och annat roligt förstås! Känns så mysigt & roligt :-)

Hoppas ni också får en msig andra advent! 
// Fanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0