ADIDAS Z.N.E.

 
Mitt nyaste tillskott & jag är så fullkomligt jäkla kär!
Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet ;-)

Alla som känner mig vet att jag älskar märket Adidas! Och så älskar jag vita kläder, det är så clean n fresh! När jag tänker efter så är vitt typ bäst när det gäller allt haha. Och att jag fick denna hoodie som present var ju helt klart grädden på moset, sjukt vad bortskämd man blir av sina nära ibland! <3
Ni hittar tröjan HÄR men den vita är tyvärr slutsåld nu.. :-)
 
 
Den är sjukt skön, materialet är härligt & tjockt! Perfekt att värma sig i nu i vinter + sena sommarkvällar tänker jag mig också. Passformen sitter perfekt också, väldigt tight men ändå att den ser pösig & gosig ut. Jag har strl XS och den är precis som jag föreställde mig, faktiskt. Det gäller bara att försöka hålla den vit nu hihi ;-) Men hittills har ju vanish gjort mirakel för mina vita kläder då det väl blivit någon fläck. Fick ju bort en blåbärsfläck från en vit blus förra året! :P Man får vara försiktig helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0