TISDAG


HALLÅ SEMESTER! 
Obeskrivlig, grym & underbar känsla! Nu ser jag inte avdelningen förrän om två veckor då sommaren drar igång och jag är bara såå sprudlande glad hihi!
 
Har haft ont i halsen och känt mig slö i kropp och knopp sedan söndagkväll och har varit så gruvsam över att en stor förkylning varit på G. Men efter kurering av te, massa citronvatten, massa apelsiner, bafucin och strepsils så mår jag nu mycket bättre! :-) C-vitamin för fulla muggar gör susen ser ni! Bara hoppas att man inte blir sjuk där borta men så går det ju inte tänka heller. Man får ta allt som det blir.
 

Ikväll har jag packat klart min resväska! Så nu återstår bara såna här småsaker som smink, plånbok, neccessär, laddare, hörlurar osv att packa ned.  Sen är allt helt klart! :-)
Jag och Chrille har också ätit en god middag och unnat oss varsin bira! Med senaste avsnittet av Game of Thrones, en filt och hans varma famn att krypa upp i så har det varit perfekt. Klart jag ville rå om världens bästa kille innan vi ska vara ifrån varandra en vecka ❤️
 

Och när han gick ut till garaget för att fixa något med skotern så passade jag på att avrunda denna dag med en ta hand om mig själv-kväll. Ni vet raka benen, tvätta håret + ha en inpackning, måla tånaglarna, fixa naglarna, smörja in kroppen i en fet bodybutter så man känner sig fräsch till takeoff! Hade ju tänkt träna dagarna innan avresa och känna mig extraduktig på den fronten men med tanke på halsen så har jag inte vågat, kanske var smartast så dessutom :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0