VÄLKOMMEN, NYA VECKAN


Igår kom mamma hit vid 17tiden för att hälsa på & umgås tills idag! Tur hon kan ta ledigt från sitt jobb lite som hon vill ;-)
Hon, jag och Christoffer åkte direkt till allstar och åt middag, hungriga som vi var! Resten av kvällen var bara soffläge framför en ganska kass romantisk komedi, men vi hade det mysigt ändå :-)


När C åkte till jobbet vid halv sju så hade jag planerat att fara på gymmet men ögonen slog igen direkt efter han pussade mig hejdå.. Och jag vaknade vid åtta av att mamma hade fixat kaffe & frukost, fattar inte hur jag kunde vara så trött :P Sedan efter dusch, fix och lite fönsterputs så drog vi en vända på stan för lite inköp, lunch m.m. 


Har fått hjälp med byte utav gardiner, planterat blommor och örter på balkonen, samt fått jättefina kuddar till soffan. Mamsen är bra snäll! <3 Så nu känns det fint med lite nytt & sommarfräscht!


Jag & mamma gjorde i ordning hemmagjorda biffar med gräddsås & klyftpotatis när C kom hem efter jobbet till middag. Sååå mumsigt & nu har vi massa matlådor att se fram emot! :-) När hon körde hem till Lycksele så såg vi senaste avsnittet av Game of Thrones och sedan blev det PW/löpning för min del. Gav järnet på slutspurten i uppförsbacken upp till vårat lägenhetshus så är helt slut nu i efterhand! :P
Imorgon innan jobbet ska jag ta mig upp tidigt & avverka ett pass på gymmet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0