DAYS LIKE THESE

Hallådär mina vänner. Ännu några dagar sedan jag kikade in här. Känns nästan som att glappen blir större och större, kanske fler av er som tycker det?
Men det ÄR ju faktiskt sommar & då är det väl inte tänkt att sitta framför datorn så mycket?! ;-) Helt ärligt så vill jag skriva oftare än jag gör, men inspirationen är inte så hög.. Tar mig liksom inte längre än att logga in, klicka mig in på Skriv, och så fastnar jag. Men helt stilla står det ju inte åtminstone, hehe.

Men annars då? Hur är allt? Toppen, verkligen! Känner mig så pigg & glad av solen och värmen som visat sig konstant hela veckan. Känner mig så lycklig med Christoffer. Känner mig så lycklig för att jag har alla mina föräldrar. Känner mig så lycklig för att jag har mina vänner. Blödigt jag vet, men dessa människor gör ju mitt liv! <3
Och tanken av att jag bara har tre arbetspass kvar innan semestern gör mig också glad såklart.



Igårkväll kom Ulrica, Leija & Liam hit för att hämta upp Kari på tågstationen. Dem bestämde sig för att sova över hos oss tills idag, det blev en trevlig överraskning att komma hem till efter jag jobbat kväll! :-)
Och idag har vi faktiskt tagit vara på hela dagen! Lite sightseeing bland gator & nere vid hamnen, shopping på stan, lunch på subway, promenad med hundarna, sol & bad ute vid Gullviks camping, middag ute, och sedan var det dags för dem att åka tillbaka till Åsele. Som jag tycker om den tokiga & fina familjen, alltid lika mysigt & roligt att umgås. Vi bestämde att nästa gång ska jag & Chrille komma tillbaka till Sandviken, lär väl bli en höst/vinter weekend ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0