FINA SKELLE

De senaste dagarna

Igår på eftermiddagen körde vi till Skellefteå, som vi planerat in för några veckor sedan. Tack & lov att min hvetes förkylning gått över hyffsat mycket. Just nu är det bara lite rethosta så jag är väldigt glad för att börja bli mig själv igen :-)

Hur som så hälsade vi äntligen på hos Sofia & hade det mysigt! Känns så sjukt att sist vi sågs var på Åselemarknaden.. sjukt & hemskt att det ska ta månader mellan gångerna! :P Det får bli ett nyårslöfte att ändra på.

Vi åt middag ute, C satte upp nya TVbänken & TVn, vi hade massa catching-upp med prat & skratt i vanlig ordning, drack vin & åt gott framför Sverige-Finland matchen, klockan slog ju sent när den var klar & jösses så trött man var! :P Då var det skönt att krypa ned i sängen i gästrummet.

Nu däremot vankas det stugliv i några dagar för min och Christoffers del. Älskar när vi får vara lediga tillsammans! <3 Och nu fixar vi & taggar för en mysig nyårsafton med fina människor!

Ha en fin helg ni med & gott nytt år! :-)

// Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0