CALM MY SHAKING HANDS

 
Tänkte bara titta in här och berätta att jag fortfarande lever!
Mina dagar består som mest utav jobb, det vanliga kanske. Jobbade hela helgen som var och en ledig dag idag är så himla behövligt.. Känner mig trött & seg, inte riktigt utvilad. Hoppas inte jag också blir förkyld, det härjar som attan bland personalen & vissa patienter har/har haft influensan.. Men sjuk personal låter istället mig som vikarie jobba mycket hihi. Och jag gråter inte för det, pengarna behövs ju!
 
Förutom jobb så har jag inte gjort många knop alls. Mycket serier har plöjts igenom och träningen har lidit p.g.a. brist på energi & lite brännande bihålor. Känner mig verkligen som en säck potatis & hoppas att jag blir mig själv så snart som möjligt så jag kan känna mig effektiv & få endorfinerna att flöda!

På torsdag är jag och Christoffer bjudna på julmiddag hemma hos farmor; julgröt, julskinka, tunnbröd & massa annat gott. Samma som varje december & jag älskar't!
Och veckans övriga planer består av veterinärbesök med Max, tvätt, storstäda lägenheten, jobba, typ det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0