22 DECEMBER 2016

Hallå där!
Här händer det mycket och lite på en och samma gång. Jobb måndag, onsdag & torsdag! Och förutom det tänkte jag berätta om mina dagar i bilder;
 
En morgonpromenad med min älskade hund, så fint utomhus! Bilden gör sig ju inte alls rättvis, himlen var alldeles röd.

Har tränat några pass i veckan, dessa bilder var innan jag körde intervallträning på crosstrainern i 45 min & sedan core-övningar med min sworkit-app. Var så utmattad efteråt haha.. Det känns i kroppen att träningen inte är så regelbunden nuförtiden, får sådan sjuk träningsvärk av så lite! :P
 
Igårkväll bakade jag saffranskärleksmums, som jag efter tips & inspiration absolut ville pröva! Kan vara de godaste bakelser jag ätit, helt ärligt. Saffranet & citronglasyren går ihop så sjukt bra! Stort tips till er som är sugna på att baka något mumsigt till julhelgen.. Lite synd att jag inte skar upp dem mer jämna men äsch då hihi.
Så nu har C lite gottigott att ta med hem till Åsele i helgen, och så jag med hem till Lycksele. :-)
 
Helt sjukt vad trött jag varit om morgnarna.. fattar inte vars den morgonpigga fanny har tagit vägen?! Min gissning är att det beror på att jag är medveten om min ledighet som närmat sig sakta men säkert..
Och när jag väl hade min lediga dag så blev det inte mycket till ledigt, jag behövde tvätta en hel del inför när vi åker bort, fara på stan för att köpa de allra sista julklapparna, och givetvis storstäda lägenheten..! Nu är det så julfräscht & fint här hihi, lika bra att lämna det så när vi inte kommer hem förrän nästa år!
 
Förutom att vi har packat & städat ikväll så har jag också gjort mig lite extrafin hihi. Nu när jag inte ska jobba förrän i januari så passar jag på minsann!

Fredrik har också kommit hit från Sandviken & deras moster har varit förbi med julklappar. Imorgon på förmiddagen packar jag min lånebil & drar kosan hem till Lycksele. ÄNTLIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0