DEN FÖRSTA ÄR ALLTID GRATIS

Efter kvällens arbetspass så kan jag äntligen pusta ut & slappna av lite.. Orken & energin är inte riktigt där den ska. Ska även jobba imorgon och tisdag. En riktigt lång arbetshelg såhär innan semestern! ;-) Att få två veckors beviljad semester fr.o.m. onsdag känns så gött! Plus en semestervecka i juli (motorveckan förstås) gör mig jättenöjd hihi.


Anton & Linn for hem till Umeå ikväll och det har varit så roligt att få umgås med dem! När dem kom hit igår så spelade vi TV-spel, lagade god middag, drack vin, tog en promenad till coop, såg eurovision, drack lite till hihi, och sedan blev det dags att kvälla efter tolv någon gång.

 
Men innan Linns fotbollsmatch och jobbet så gjorde vi lunch hemma, grillad kyckling och bönpasta som blev riktigt gott!! Sedan for vi en sväng på stan, åt årets första mjukglass, njöt av solen osv. Så kul att ta vara på timmarna innan kvällsjobbet drar igång! 


Nu längtar jag bara så mycket tills vi åker! ❤️ Någon gång på onsdagkväll lyfter vi från Umeå.
Pengarna är då växlade, tågbiljett till Umeå bokad och packlistan skriven, jag har också tvättat och strukit alla klänningar, linnen och dylikt som jag ska ta med mig. Så det är nog dags att börja packa resväskan imorgon kanske! ;-)
Ska springa på apoteket imorgon också och köpa det sista, sedan ska jag bestämt köra två träningspass innan onsdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0