YOU GOT ME LIFTED SHIFTED HIGHER THAN THE CEILING

 
En söndag då min förkylning känns mycket bättre, tro det eller ej men jag drack lite whisky igårkväll bara för att se om det gjorde susen. Och det gjorde otroligt nog det! ;-) lite magont och illamående fick jag utstå, rekommenderar inte jack daniels.. Helt otroligt att C faktiskt gillar den skiten?
 
Men annars så har jag degat i soffan med min man några timmar, ätit frukost med tända ljus och bara haft det mysimojsigt ❤️ Och självklart pluggat, känner mig faktiskt färdig för idag & redo för morgondagens tenta! :-) Då ska resten av denna söndag få ägnas till min Max; kloklippning, pälsvård samt en lång härlig prommis. Och middag till oss förstås, varma mackor kändes väldigt lockande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0