WE ARE FAMILY

en midsommarhelg som bestått enkomt av sol & värme!!!!! helt fantastiskt, kan knappt förstå att jag faktiskt kunnat vandra omkring i klänning hela tiden & även kunnat ligga & sola, så nu har man hunnit bli lite brun ;-) perfekt hihi.
 
fredag;
midsommarafton såg i alla fall ut såhär. den spenderades ute i stugan (liksom resten av helgen) & vi åt supergod mat, hade femkamp, lekte med alla hundar, förtärde alkohol, solade, badade badtunna, körde fyrhjuling, bastade, åt mer gott, & hade det allmänt förjäkla trevligt tillsammans! midsommarafton får helt klart fem av fem toast 
några valde att sova hemma i åsele & några andra (bl.a. jag & C) ville stanna & sova i stugan, det är så himla mysigt tycker jag!! så det blev en rätt sen kväll, jag & christoffers farmor drack en flaska rosévin tillsammans & vi spelade kort, också.
 
lördag;
vi vaknade upp vid tio, de som sov i åsele kom vid lunchtid & det blev ännu en stugdag bestående utav matlagning, yatzy, golfspel, badtunnebad, hundlek, & bara ta vara på det underbara vädret!
denna kväll blev också rätt sen, några bärs & massa deeptalk med christoffer & tobbe innan det blev läggdags. förjäkla fint!
 
söndag;
ännu en vacker morgon som vi omfamnades av ute i stugan, lite tidigare än lördagens eftersom svärföräldrarna hade gjort i ordning en riktig, supergod braklunch hemma i åsele! sedan skjutsade tobias hem sebbe & sofia til skellefteå, jag följde filip till ica för att köpa glass & innan vi åkte till lycksele satt vi bara & pratade med robert & elisabeth om allt möjligt.
& lycksele är just precis vart jag är nu, C har precis åkt hem till övik & jag hade verkligen dödat för att kunna följa med... har sådan hemlängtan. ♡ men om fem dagar får jag mysa med min favorit igen, kan knappt bärga mig! =)
 
imorgon jobbar jag 14-22, vilket känns såååå skönt! lite sovmorgon + ett träningspass under förmiddagen kommer sitta perfekt. bara att hoppas på sol & värme under denna vecka också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0