SOM DET BORDE VARA RESTEN UTAV SOMMAREN

åååh, vilken underbar söndag som varit idag!
strålande sol & värme hela dagen, så dagen till ära började naturligtvis med frukost ute i solen, sedan blev det lite fotboll & jag passade på att pressa ett bra tag. sedan åkte vi ut till stugan, där max fick bada bl.a. alltså, en alldeles underbar dag i helhet! =) mindre kul när tiden var inne för att åka buss tillbaka till lycksele.. nu träffar jag inte C & max på två veckor heller. men tiden har ju hittills gått så jvla fort så på ett fingerknäpp får jag mysa med mina tokstollar igen! 
--- --- ---
nu har jag landat hemma hos pappa, det känns såå skönt att få vara hos honom, kicki & erik igen! och denna vecka kommer bli den tuffaste veckan på hela min arbetssommar; dagpass måndag & tisdag, ledig onsdag, kvällspass torsdag, dagpass fredag, kvällspass lördag & sedan dagpass söndag. sexpass-veckan, så att säga. men det kommer ju förstås bli en bra vecka ändå med de vanliga rutinerna; träning, kompishäng, blir faktiskt födelsedagsfirande för en vän i veckan också! superbra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0