PARA-PARA-PARADISE

äntligen torsdag, vill jag säga! sitter i köket med ipaden & en kopp kaffe framför mig, betar av sista avsnittet av orange is the new black & ser fram emot en ny arbetsdag =) jobbar 7-16 precis som de andra dagarna, och sedan går jag på helg, iiiih! har packat min väska inför en midsommarhelg i åsele, det blir tredje året i rad som jag firar den med christoffer & hans släkt ute i deras stuga. och det är alltid lika myyyys!

men det blir dock en liten omväg på vägen haha... C kommer hit först vid sextiden, sedan kör vi tillsammans till umeå där vi ska plocka upp sebastian & sofia som också ska fira midsommar med oss. dem kommer ju från skellefteå och måste byta buss där, vilket blev så lång tid för dem att ta sig till åsele på det viset. så jag & C erbjöd oss att köra via umeå så dem får åka med oss! känner själv hur invecklat det låter, men det blir i varje fall jättebra. vi som är så bilvana, hihi ;-)

kan knappt bärga mig tills han är här.. då ska vi äta middag & kanske hinna rå om varandra lite innan vi börjar rulla mot umeå. som jag saknar min älskling! ♡ 

och ha en jättebra midsommar, ni också! både ni som hittar på något roligt med era familjer/vänner, & särskilt ni som tar på er & jobbar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0