MOTORVECKANS TORSDAG

usch, vilken trött dag detta var... jag & christoffer låg i soffan exakt heeeela dagen; han ville se på discovery som är den mest sämsta kanalen som finns enligt mig, men jag sov ändå större delen av dagen så spelade ju egentligen ingen roll ;-)
men soffpotatisen fick faktiskt ta & dra, kände jag. så jag handlade lite smått & gott på ica som jag sedan skulle ta med hem till jennelie under kvällen.
pappa & kicki hade gäster på middag (igen), både jag & C med våra planer + folk som väntade på oss, tyckte att dem var liiiite för sega med middagen. så jag muntrade upp mig själv med en god drink i dödens väntan ;-)
men det blev då en supermysig kväll! =) några cider, allt detta goda, kortspel, yatzy, musik & allmänt snicksnack. superbra, va?!
men det blev en rätt tidig kväll, för jag var fortfarande så jäkla trött haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0