A pair of jeans that fits just right.

köpte ju som sagt jeans i förrgår, här är två halvhjärtade bilder hehe. 
kände verkligen att jag behövde riktiga jeans! och dessa är så sköna och sitter som handen i handsken. fattar inte att jag gått omkring i mina svarta dr denim jeans så länge, går inte ens jämföra.
--- --- ---
 
såhär skönt har jag haft det idag! milt, härligt väder & strålande sol som spräckte sig igenom morgondimman; gick runt hela söråsele med maxipojken. superhärligt!
chrille & tobbe är på deras pappas jobb & håller på med sina bilar idag & i eftermiddag har a-laget match igen. & jag ska nog träffa frida ett tag, om inte annat bara mysa inne. en sådan där lugn & skön lördag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0