Tröttsamt i längden.

klänning från H&M, som jag hade tänkt inviga i helgen  
det är ju bara tisdag idag. meen det är ju helt okej ändå, haft praktik 7-16 som vanligt & har nyss kommit hem från gymmet. alltså, det finns inte mycket att berätta. inspirationen ligger typ på noll, & jag längtar tills det blir helg. vardagarna består endast av praktik, träning & plugg. enformigt & inget som är värt att upprepa. just det, har tvättid 19-22 :-) det kanske var intressant.
 
& medan jag väntar på att få kila ned så fikar jag gott framför omvårdnadens grunder. C kom hem med jordgubbar efter sin bandyträning igår, blev lagomt glad! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh vilken snygg klänning!

2015-02-25 @ 22:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0