#TBM DECEMBER

December 2014:
 
Äntligen klev vi in i min absoluta favoritmånad, och jag gick verkligen all in här hemma för att få absoluta julkänslan!
 
Den sista delen av Hobbit-triologin hade premiär och självklart skulle jag och Christoffer vara där.
 
Jag färgade håret rödlila - yey!
 
Pappas släkt åt julbord hemma hos farmor & Ernst. Supermysigt! =)
 
Första urvalet visade detta besked, och jag tackade faktiskt ja.
(Men ni vet ju att jag blev antagen till sjuksköterska efter nyår ;-))
 
Och det ville Chrille fira mig för! 
 
Elina ville också fira min antagning med massa vin & sushi. Men hon firade inte antagningen till AT, hon var så jäkla säker på att jag skulle få plats på ssk, i och med att jag var femte reserv efter första urvalet. "Den platsen är så jävla din, Fanny!!" Och hon kära, tokiga vän hade ju rätt! 
 
Jag bakade scones väldigt ofta.

Över julhelgen jobbade jag i hemtjänsten här i stan, och mamma, Per & Fredrik kom ner för att fira julafton med mig så jag slapp vara ensam ♡ Det var snö ute på julafton & det var en väldigt bra arbetsdag och kväll.
 
Efter julhelgen åkte jag till Christoffer & fina familjen i Åsele. Just där, när det var hockey under mellandagarna, så spelade Sebastian sin första SHL-match. Bästa!
 
På nyårsafton var det turligtvis snö ute också, och hela dagen spenderades ute i Norsjöberg med familjen. ♡ under kvällen åt vi trerätters med svärmor, svärfar och Filip. Det var riktigt mysigt med en lugn nyårsafton, och jag fick min vanliga nyårspuss av mannen i mitt liv.
 
Rent kortfattat; året 2014 var så jvla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0