Busy schedule.

hade en supertrevlig & rolig gårkväll med min jennelie + några sköna åselebor som hade vägarna förbi, hehe ;-) mycket drinkar, dans & skratt & sista gången jag kollade klockan när jag väl lagt mig i min säng var kring halv fem imorse. att sluta dricka i tid + vatten & resorb innan läggdags resulterade därmed i att jag känt mig pigg & kry idag! men när man väl sjönk ner i soffan började ögonlocken bli tunga ;-)
så denna söndag har varit väldigt lugn; vi har bara myst på framför filmer med kaffe & frukost, jenna & jag. vid fyratiden kom christoffer & max hem & då blev det bestämt hämtpizza till middag. sedan gick jennas buss vid sex & nu består kvällen bara av att mysa med min man + läsa igenom anatomin. har en rätt hektiskt vecka framför mig då det kommer hända en massa saker (mestadels roliga) så plugget måste läggas upp i en strategi! 
 
vad jag fick i 20-års present i förskott av jennelie & gustav. perfekt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0