Beautiful interior.

hallå på er. alltså, jag är ganska försäkrad om att dem flesta av er håller med mig angående det där med inredning; hur jäkla roligt det är! att hitta inspiration till hur man vill pynta sitt hem, forma det så man trivs sådär extrabra. det är ju viktigt att trivas i sin tillvaro!

jag inspireras av ljuset. ljusa färger, ljusslingor & fina mysbelysningar, burspråk med en stor kandelaber, tända ljus & lyktor, fina blommor, fina men rätt så enkla tavlor, en liten touch av rosa & eller guld, plädar & massa kuddar, bara just att det är sådär vitt & ljust.
jag känner mig förhimla nöjd med hur jag & christoffer hittills har fått det i lägenheten. självklart fattas det lite mer saker, som en ny & större soffa i en ljusgrå färg som matchar ett fint, nytt soffbord. mer tavlor, mer ljuslyktor, kanske sätta upp ännu en ljusslinga i sovrummet. jag kan skriva hur mycket som helst egentligen, hihi. 
något som också är ett plus i kanten med just den här ljusa, rena inredningen är att det lindrar åsynen av allt hundhår som max lossar, haha. man får torka & dammsuga varje dag med hund, dels just för hårlossningen + att det dras lättare in grus & smuts i hemmet. men det gör mig inget, det ingår i att ha husdjur =)
jag & christoffer är fast beslutna om att vi köper ett hus om några år, som ligger lite utanför stan vid skogen så man får lite avskiljdhet, slipper tung trafik, men att man ändå har grannar & att det inte är fasligt långt ifrån stan!
man vet inte när, eller var. om några år, åtminstone. kanske när jag pluggat klart,. man vet ju aldrig riktigt. vi är då helt överens om att vi aldrig ska köpa en lägenhet! ett hus utanför stan känns mer ultimat än att bo i lägenhet inne i stan och inte få vara för sig själv riktigt.
 
och mitt framtida hus ska nog se ut såhär också, det känns som den allra rätta stilen för ett hem i min smak! men jag får ta en sak i taget än så länge & fortsätta trivas i vårat nuvarande hem. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka bloggar följer du på bloglovin? =)
Du har en jättefin blogg! Följ gärna mig tillbaka! kram

2014-10-23 @ 17:43:26
URL: http://kasanens.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0