Jumpsuit.

har länge velat ha en jumpsuit men aldrig riktigt tagit mig i kragen & köpt någon. men när jag var på gina förra veckan kunde jag inte låta bli att köpa denna ovanför! tycker den är så fin!
jag har tänkt använda den på julafton & möjligtvis på nyårsafton- sedan lär det bli mer tillfällen som kommer nu framöver så det blir bara ännu bättre! plus i kanten att den är svart som matchar ALLT & med tjusiga accessoarer lär det bli prima ballerina! =)
fick ju mitt arbetschema nu över jul & såg att jag jobbar kväll på juldagen, vilket innebär inga festligheter då jag även börjar 7 på annandagen... men tjäna pengar på en storhelg är ju sååå mycket mer värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0