Tillbaka till det förra.

 
drömmer mig tillbaka till malta. tillbaka till soliga dagar på stranden där man svalkade sig med breezer & stekardagar vid the blue lagoon. tillbaka till sena kvällar på barer & en jack daniels i handen. tillbaka till att bo i ett hyrt hus på en vacker ö i medelhavet tillsammans med mina älskade storasyskon & leva lite vanligare än att bo på hotell & ha all inclusive. 
 
är lite dum & kollar på resor... kan faktiskt inte hålla mig! nästa resa jag åker på ska vara tillbaka till malta & allra helst med C, som också blivit sugen på att åka någonstans som inte är lika mainstream som typ alanya;- vilket är sant! men när det ska hinnas med återstår att se, lär ju måsta jobba hela denna sommar & lägga undan i stort sett allting jag tjänar. men som sagt, återstår att se! känner jag mig själv så kan det lika gärna bli av, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0