Having fun and messing around.

 
se där se där, detta pysslade jag med idag när vi hade tre timmars
hål, & när ens kompisar får nys om det så får man helt enkelt räkna
med att det plingar på dörren! men inte klagar jag för det; haft fina
brudar på besök ikväll & som alltid är det lika trevligt!
ikväll har man också hunnit träna & nu finslipar jag ännu ännu mer på
mitt gymnasiearbete. har satt upp som mål att bli klar med det helt
& hållet innan sista praktiken som är om tre veckor. blir nog kanoners!

ska ringa min man på ett tag innan jag går i säng & som den blödiga
flickvän jag är så ska jag drömma mig bort till honom & hata att jag
måste sova ensam denna natt & resten av alla vardagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0