Sunday business.

igår letade vi efter en slags bädd åt maxi att ha inne i vardagsrummet, han kan bli så rastlös när vi t.ex. ser på tv & han vandrar omkring & vet inte vars han ska ta vägen, haha! så vi köpte en supermysig matta, mycket riktigt är han ni oskiljaktig från den hihi. vi köpte även ett saftigt köttben åt honom. det blev lillemans julklappar 
& när jag känner mig göralös en lördagkväll så ställer jag mig i köket & bakar! scones & dumlekakor blev det. C är helt tokig i scones så ingen annan än han blev superlycklig.
& idag då?- det är fjärde advent & frukosten imorse blev faktiskt förjäkla mysig!! det är även en städ-och tvättsöndag, christoffer & max är ute på en skidtur & jag får vara för mig själv ett tag under dagen. & senare har jag minsann tänkt inta soffläge under vår nya pläd, med glögg & kakor. man kan väl kalla det ett litet beröm då tvätten är färdig & lägenheten skinande ren, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0