Let it go.

fattar inte varför jag känner mig så himla trött & viljelös?
snöns frånvaro kan vara något som bidrar stort till det...
 
jobbade 14.30-22 igårkväll & så heldag idag, nästan i hela tolv timmar, så det har minst sagt varit körigt! feberfrossan har också spökat & har inte mått som jag egentligen vill så träningen har jag avstått ifrån de senaste dagarna. det känns ju också segt, då man är van vid att vara igång i stort sett varje dag!
 
& det blir ingen hobbit-premiär inatt eftersom vi glömde att hämta våra reserverade biljetter i tid; haha så kassa vi kände oss! men jag var snabb att reservera nya så vi ska se på föreställningen imorgonikväll kl sex istället! =)
ligger nu i sängen, helt utslagen. C är i duschen & max sover tungt bredvid mig, så snart nalkas john blund även för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0