Better lock it in your pocket.

och som alltid så är det i slutändan väldigt konstigt att bara sluta på sin praktikplats; skiljas från det arbetslag som man kommit in i & sluta träffa de människor som man varit- och skrattat med i fem veckors tid. var väldigt jobbigt att gå från solbacken idag, det kändes långt ifrån roligt faktiskt. men det är tur att jag har vikariat där så jag får komma tillbaka titt som tätt! 
& så känns det nöjdsamt att få komma tillbaka till skolan igen; det är ju nu som klassen ska börja hitta på en massa så mycket som det bara går innan sanden i timglaset runnit ut.
kan ni gissa vad jag har för mig nu då? tro det eller ej men jag har faktiskt landat hos denna snygging i nere bästa övik. vadan detta? vi ska nämligen fara & titta på en lägenhet imorgon! tacka vet jag denna fantastiska bostadskö, känns väldigt roligt! blir spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0