Just dream away.

& så har vi klivit in i en ny månad; september
tjohooo, vad jag tycker om detta alltså! ingen nyhet att jag då är
en höstvinter människa, och det är nu som det blir höst på riktigt.

vad jag älskar med hösten;
♥alla dessa fina färger som skiftas i brunt, gult, rött & orange.
♥ett mysigt mörker som lägger sig snabbare & som gör en stort motiverad
till att bara tända en massa ljus som lyser upp.
♥kristall aktig morgonfrost.
♥lyssna på gammal musik som relaterar till saker som skett under andra höstar.
♥krypa under ett prickigt duntäcke med favoritkillen & se filmer.
♥bege sig ut på långa kvällspromenader.
♥bjuda över vänner på kaffe & oseriösa, trötta, skrattiga pratstunder.
♥VARM CHOKLAD.
♥längtan efter det första snöfallet.
& på tal om belysning så ska jag även införskaffa en ny i mitt rum (antingen
eller både hos mamma & pappa) & möjligtvis i läggan i övik. älskar ljusslingor!
 
har landat hemma hos min moder & nu springer jag
över till tove för att titta på idol med några vänner,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0