Sommar, sommar, sommar.

åh. jag har längtan efter sommar. en riktig sommar. då man kan springa barfota & känna det gröna gräset; klä sig i färgglada klänningar; vara utomhus i stort sett hela ens vakna tid; bära solglasögon; ragga runt i en bucklig bil med en gammal stereo & sjungande sällskap; sitta på en uteplats vid solnedgången då himlen färgas rödrosig & dricka vin; dra ut på springturer i knallrosa löparskor; sitta på hemmafester med folk man tycker om, dricka cider & spela jag har aldrig; bara leva & vara så lycklig man bara kan.
så vill jag ha det.
men det sköljs ganska snabbt bort tack vare det äckliga vädret.
jag hoppas så innerligt att midsommarfirandet till helgen blir soligt; därav lyckat & fint,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0