I love us, what we've been doing & what shall come.

en lyckad motorvecka har nu nått sitt slut.
har verkligen varit en fantastiskt rolig vecka med alla fina filurer som
förgyllt omgivningen. att själva veckan gått så snabbt känns orealistiskt. 
fem arbetsdagar har gått åt bara sådär? men det klagar jag inte direkt över.
igår var vädret tio av tio, så jag & christoffer mötte upp anton & emma
i emmas familjs stuga och där låg vi på bryggan ett bra tag & solade.
sedan åkte vi båt & mötte upp några andra, så gode skönt,!
& på kvällen blev det partaj hemma hos systrarna kyrk, lekar
& dricktävlingar samt massa dans & roligheter. kvällen avslutades
på öltältet & jag fick somna i finaste famnen. 
idag är jag inte ens bakis, hur skönt? vi har fått i oss en god middag
& christoffer har styrt kosan ner till bästa övik, & som vanligt hinner
han bara gå ut genonm ytterdörren så börjar jag sakna honom direkt. 
 
regnet öser ner & åskan mullrar ovanför oss. hur mysigt är inte åska?
position sängläge under filten med oliver känns så himla lockande nuu.
jobbar också kväll imorgon så en sovmorgon kommer inte sitta fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0