Slutspurten.

alltså. vädret denna helg? ord för att beskriva finns långt bortom ordlistan. ett sådant obeskrivligt underbart och sanslöst vackert örnsköldsvik har sprudlat med vårkänslor. förutom vädret så har själva helgen varit fin också. träffat släkt & myst med mannen. framför allt myst med lilla lilla liam som blir större och större för varje gång man träffar honom. jag har dessutom fått en fjällrävenjacka av mamma som tidig artonårs present. oerhört snygg & jag är så nöjd.

väl hemma i lycksele och väl hemma här hos pappa så ska jag ta och packa upp alla saker. åh, lika jobbigt varje gång. sedan ska jag sätta igång en film. till veckan väntar ytterligare två prov & det är inget jag vill hurra över. men till helgen är det marknad & det blir hejdundrande roligt.
en instagrambild från gårdagen då jag & min långhåriga
karl tog en långpromenad med vovven. så så så härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0