Q/A.

"♥"
Postat av: Frida

När och hur träffades ni? :) 
Superfin blogg!

2013-11-21 @ 12:46:37 
tack, först & främst! second; för dig & kanske andra som undrar så träffade jag christoffer i januari 2012 där i början någon gång, efter att han börjat skriva åt mig & jag visste vem han har, våra syskon hade varit ett par för några år sedan. jag tänkte jaha han! och sen var det inte så mycket mer med det. det var svåra tider, åtminstone för min del. mycket i livet var då i oreda & tankarna var så spridda åt alla håll & långt ifrån skingrade. trampa snett kan ju alla göra, inte sant?
men första gången vi träffades formellt mådde jag så illa utav nervositet, gick med snurrigt huvud tillsammans med rebecka & satte mig i passagerarsätet i hans röda audi. hon blev avsläppt hos någon kille efter ett tag men nervositeten släpptes trots att det bara var vi i bilen, & tänk jag blev förälskad på en endaste gång den kvällen.
sedan var det ju den gången när vi umgåtts hemma hos mamma & pussade varandra hejdå hallen i slutet av kvällen & han sa hejdå, vi hörs sen. jag älskar dig. det var första gången. och jag smälte genom jorden & magen vred sig av alla lyckliga flygande fjärilar.
tänk än idag kan hans ord göra mig snurrig av lycka & få fart på alla dem där fjärilarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0