Your faith was strong but you needed proof.

vad fin den där känslan känns. känslan av att helgen äntligen har landat. men vars har veckan tagit vägen? vars rinner alla veckor ens iväg? på ett fingerknäpp kommer jag gå ut tvåan och spendera ännu en sommar på jobbet. antingen i lycksele eller i övik. å andra sidan gör det ingenting, det blir flera kliv närmare så att säga. 
 
ja. helg. slutade för en stund sedan och ligger hemma. feberfrossan har tagit kontroll över mig & jag vill bara gömma mig under täcket. dock har jag tagit på mig att laga middagen eftersom kicki är bortrest. åh så jobbigt men åh vad gott det kommer att bli med kycklingrullar. som jag längtat efter det i veckan. 
 
in the end, everything will be allright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0