Aprilväder i maj.

saker som är aktuella-
ºparadisbadet är trist; antingen är jag för gammal/tråkig/konstig eller så har själva badet gått ner sig lite. har faktiskt ingen aning
ºmina converse är för fula för att vistas i. smutsiga & äckliga
ºlivet är orättvist
ºjag har skickat in alla försenade inlämningar så nu för lärarna bli glada
ºchristoffer är den underbaraste som finns- fast det var förstås ingen nyhet,

annars så var helgen hur fin som helst,
konstaterar för mig själv att när jag väl
är i örnsköldsvik så vill jag aldrig åka
därifrån. det gör liksom ont. (tre år!!!)
PLUS att det är gröna gräsmattor & sol
i massor där. flyttar fan dit nu.




denna afton har vi varit flera st ögon som
bevittnat blue crush, sedan bara pratat &
åkt bil. riktigt fin avslutning denna söndagskväll
& imorgon ska jag bestämt duscha innan jag
springer som en ful en till bussen. ska, minsann!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0