Du är som kramsnö; hur mycket jag än kramar dig, så vill jag bara krama dig ännu mer.

just den här torsdagen så har jag kommit på att jag
inte trivs i uppsatt hår längre. trots att uppsatt hår är
det praktiska som finns. mitt hår är plåga & pain när
det kommer till viktiga saker och då är det bästa att
raka av allt. bara i vägen!

imorse var allting fel.
håret som inte gav med sig
frukosten var torr
lillerik som inte ens gör ett ljud ifrån sig
otrivsel i dagens klädsel
pappa som bara vill väl
inte nog med det så fick jag utstå två timmars matte.
så fel-men det behövdes.



äntligen hemma, också. pyntar naglarna mörkblåa 
och väntar på mat. måste sätta mig själv i arbete-
massa packning och städning innan läggdags. ack
ack & ve. jag är lat och hatar mitt skavsår på tån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0