Jag har upptäckt att jag inte måste gå runt och låtsas att jag har en personlighet.

"vi är ju peanut och sailor. vi sitter på en båt som går till amerika tillsammans med kristina från duvemåla och hennes trevliga kamrater. när vi kommer fram ska vi köpa sockervadd och rootbeer, se på teveshower i vårt hus som ligger i north carolina. det är ett fantastisk litet hus med utsikt över en flod där röda fiskar hoppar upp och ned. på baksidan har vi en pool där vattnet är så blått att man tror att himlen har gått och lagt sig för en liten stund. våra grannar heter brandon, kelly, dylan och steve."
-världens bästa bok


ikväll har vi det skönt. vi njuter av varandra & längtar inte tills imorgon.
det är just nu som gäller och allt annat är oväsentligt.
idag har vi varit på dop hos sötaste joline och därefter lagat middag bara
vi två. precis som det ska vara. allra bäst att passa på när mamma inte
har beslagtagit köket som hon alltid gör-

annars så har vi pratat om att fjällvandra, åka & resa, massa sånt där
spännande. min dröm, typ. det är bara ett måste! samt en massa drömmar
har språkats under kvällens gång och under en snar framtid är dom inte
drömmar längre, då är dom fina minnen.
john blund kallar & jag kan knappt bärga mig över att få somna & sedan
vakna upp med honom. det allra bästa.

christoffer, jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0