I Turn My Back And Disappear.

tjosan. jo, jag är faktiskt medveten om att min blogg suger för tillfället. bloggtorka och tekniskt krångel är ingen bra kombination. och fredagen den trettonde har spenderats med min nya bettskena som ska hjälpa min dumma käke. nu känns käken bara värre, orkar inte med den psykiska och fysiska smärtan. det förvånar mig faktiskt inte om oturen lurar bakom ryggen på mig ikväll, att råka spilla ut ett coca cola-glas, doppa armen i maten eller att kanalerna på min teve försvinner helt mystiskt. vardaglig otur som en speciell dag inte behöver existera för min del.
motvilligt men tvunget kommer jag ägna största delen till helgen att plugga. där ser ni - OTUR! men det måste ju göras. allting ska vara klart nästa vecka och jag har inte orkar börja. känner mig för lat för att förtjäna denna dator. ska stänga av den direkt jag publicerat det här inlägget, SKA!
tjosan. jo, jag är faktiskt medveten om att min blogg suger för tillfället. bloggtorka och tekniskt krångel är ingen bra kombination.
och fredagen den trettonde har spenderats med min nya bettskena som ska hjälpa min dumma käke. nu känns käken bara värre, orkar inte med den psykiska och fysiska smärtan. det förvånar mig faktiskt inte om oturen lurar bakom ryggen på mig ikväll, att råka spilla ut ett coca cola-glas, doppa armen i maten eller att kanalerna på min teve försvinner helt mystiskt. vardaglig otur som en speciell dag inte behöver existera för min del.

motvilligt men tvunget kommer jag ägna största delen till helgen att plugga. där ser ni - OTUR! men det måste ju göras. allting ska vara klart nästa vecka och jag har inte orkar börja. känner mig för lat för att förtjäna denna dator. den är för cool för mig, that's it. ska stänga av den direkt jag publicerat det här inlägget, SKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0