Can you at all times wear socks? Because i'm still scared of feet.






ingen rolig dag minsann och jag känner mig som världens
fräsching! älskar ironin. nåväl, vad har jag för mig just nu?
städar, lyssnar på musik, myser med min vovvsing och ska
alldeles strax beställa min balklänning. ja, ni läste rätt.......

imorgon far jag förmodligen på skolan. måste få hem mina
matteböcker så jag kan plugga på inför provet på torsdag.
plus att det är så himla tråkigt här hemma. det enda sällskap
jag haft idag är lille oliver, vad har vi pratat om? inte vidare
mycket. jag har lekt lite med kameran och beundrat den fina
vintern. oboy vad fin den verkligen är. så fin att jag baaaara
måste skriva det två gånger. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0