Choklad Är Så Mycket Mer Än Bara Godis.




Extas. Lycka. Njutning. En mysig frukost med min pappa, fixar på rummet nu så det
ser fint ut. Har packat min gamla bruna fula minibag med förnödheter och nu behöver
jag bara överleva dagen. Har idrottsprov som jag till råga pluggat några smulor på.
Inte mitt bästa, men dugligt. Skäms. Men om jag låtsas att jag har ett fotografiskt
minne eller vad det nu kallas så blir det säkert att jag får det. Och då kommer jag att
minnas alla svaren! Smart, nej. Vad lever jag i för fantasi? Suck.

Vi åker tydligen direkt efter skolan, så det blir ingen mer uppdatering förrän på söndag.
Ha en trevlig helg. Det tänker jag ha minsann. Pussar.

Kommentarer
Postat av: hanna

Sv; bra det sötis! Ha det så kul med pojken din iiih:)

2011-09-16 @ 15:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0